Jak to funguje?

Nájemníkem jsme jen a pouze my. V čem je to pro vás výhodné?
- 100%
jistota příjmů bez ohledu na to, zda je byt obsazený
- 100%
pravidelnost plateb, i kdyby podnájemník nehradil včas
- 100%
technický stav, protože byty vracíme nepoškozené a čisté
- 100%
bez starostí, stačí 2 hodiny ročně a příjem máte jistý

Nejprve se nám ozvete

Váš byt si společně prohlédneme

Dozvíte se, kolik vám garantujeme

Odsouhlasíme smluvní podmínky

Nájem chodí pravidelně již od 2. měsíce

Byt vám vždy vracíme v původním stavu
Pronájem svépomocí je nadliský výkon. Profi správa přitom nabízí řadu synergií.
Chcete vědět, kolik času a nervů s námi ušetříte každý rok? To nebyla řečnická otázka...

Byt vyfotíme

Sestavíme inzerát

Schůzky se zájemci

Zkontrolujeme exekuce

Podepíšeme podnájemní smlouvu

Bojujeme s neplatiči

Byt průběžně kontrolujeme

Řešíme opravy a výmalbu

Byt pojistíme

Odpovídáme podnájemníkům

Střídání podnájemníků

Vyúčtování na korunu přesně
Od roku 2014 posouváme standardy správy nemovitostí
Tak rychle náš zákaznický servis zvedne 94 % hovorů
Počet kontrol nemovitostí, které provádíme každý rok
Požadavků podnájemníků vyřídíme každý měsíc
Majitelů s námi první smlouvu prodlužuje
Často se nás ptáte
Jak služba GN v praxi funguje?
Potom, co nás kontaktujete, si váš byt přijedeme prohlédnout. Na schůzce probereme vaše představy, zasvětíme vás do fungování Garantovaného nájmu a nabídneme vám konkrétní částku nájemného včetně inflační doložky, kterou vám můžeme garantovat.
Už na první schůzce můžeme podepsat smlouvu. Až poté od vás byt převezmeme do správy a vaše starosti s pronájmem končí. Nejdéle po uplynutí dvou kalendářních měsíců od převzetí bytu vám na bankovní účet posíláme první platbu smluveného nájemného. A to se opakuje každý měsíc až do konce naší spolupráce.
Na konci vám byt vracíme v původním stavu, mínus běžné opotřebení. Váš byt jsme při převzetí důkladně nafotili, v pravidelných intervalech ho kontrolujeme a staráme se o opravy, takže nemovitost zůstává udržovaná a neztrácí na hodnotě.
Jak probíhá první schůzka?
Potkáme se v bytě, který chcete pronajmout. Podíváme se, jak byt vypadá, jak je velký a vybavený. Vyslechneme si vaše představy o délce spolupráce a podmínkách, jak váš byt smíme pronajímat (počet osob, zvířata atd.). Následně vám detailně vysvětlíme, jak služba Garantovaný nájem funguje, jaké výhody přináší a jaké nájemné vám můžeme nabídnout.
Pokud budete souhlasit, už na první schůzce podepíšeme smlouvu a domluvíme se na termínu převzetí bytu do správy Garantovaného nájmu.
Proč mám někomu platit 20 % z nájemného, když si zvládnu byt pronajmout sám?
Je to volba. Po letech zkušeností si troufáme tvrdit, že většině majitelů dokážeme návratnost bytu zvýšit, ačkoli naše služba něco stojí.
Za vším jsou totiž synergie. Garantovaný nájem má ve správě stovky bytů a staráme se i o věci, které běžný majitel svépomocí neřeší. Nechce se mu v lednu dojednávat s nájemníky zvýšení nájemného o inflaci, nechce se mu strhávat z kauce drobné za vyvrtané díry, nechce se mu při prvním zpoždění s platbou nájemníkovi psát a vystavovat splátkový kalendář. To všechno stojí ale peníze, které normálně tečou z kapsy majitele.
U nás máme na všechno transparentně nastavené procesy a tým zkušených profesionálů, kteří se starají od technických záležitostí až po administrativu o vše místo majitele. Rychleji, efektivněji a maximálně férově.
Kolik služba stojí?
Přímo nám žádné peníze neposíláte. Služba GarantovanyNajem.cz se stává vaším nájemníkem a jsme to my, kdo vám každý měsíc posílá nájemné ve výši, kterou jsme si domluvili při první schůzce.
Garantovaná částka je vždy o něco nižší než tržní nájemné, u varianty GARANCE o zhruba 20 %. Vy jako majitel víte, kolik každý měsíc dostanete, na nás je byt pronajmout tak, aby všechna čísla hrála. Pokud se nám to nedaří, pro vás se nic nemění.
Z rozdílu mezi tím, kolik nám platí podnájemník a kolik posíláme vám (což je vlastně onen poplatek za naše služby), potom kryjeme rizika spojená například s poškozením bytu nebo neplatícími podnájemníky, která by jinak nesl majitel.
Jakým způsobem vybíráte podnájemníky?
Protože je pro nás velmi důležité vybrat do bytů našich klientů slušné a solventní podnájemníky, náš obchodník vždy řádně prověřuje každého zájemce o bydlení. Zjišťuje a ověřuje si, zda je zájemce v registru dlužníků nebo má insolvenci, zjišťuje, kde a na jaké pozici zájemce pracuje, zda má rodinu apod. Obchodník pokládá otevřené otázky a snaží se odhadnout, zda zájemce mluví pravdu nebo lže. Počet osob potom musí odpovídat velikosti bytu.
Jak řešíte škody na bytě a dluhy na nájemném?
Každý z našich podnájemníků je pojištěný a má u nás uloženou kauci. V případě, že dojde ke škodám ze strany podnájemníka, je naší povinností tyto škody neprodleně vyřešit buď opravou, výměnou nebo v neposlední řadě finanční kompenzací majiteli.
Pokud některé z vybavení doslouží vlivem stáří nebo se poškodí např. kotel, tak v tomto případě se obracíme na majitele s návrhem řešení. Ten potom sám rozhodne, zda si opravu zařídí po vlastní ose, nebo využije našich služeb.
Jaký je postup do předání nemovitosti?
Prvním krokem je osobní schůzka a prohlídka bytu. Po schválení podmínek spolupráce podepisujeme nájemní smlouvu a v domluvený den si předáváme nemovitost. Při předání sepíšeme stavy měřičů, fotíme stav bytu a zapisujeme nábytek, který v bytě zůstává.
Jak je to s kaucí?
I na toto myslíme. Od každého podnájemníka vybíráme kauci, která kryje jeho případné dluhy a jím způsobené škody. Zároveň každý byt pojišťujeme na domácnost a nájemníkům zajišťujeme pojištění odpovědnosti. Váš byt je tedy chráněn před různými nežádoucími situacemi.
Jak funguje přepis energií?
Ve službě GarantovanyNajem.cz hradíme veškeré náklady související s provozem bytu a domu, tedy všechny vyúčtovatelné položky. Platby do Společenství vlastníků jednotek (SVJ) umíme vyčíst z evidenčního listu. Tyto platby budete dostávat společně s nájmem a následně uhradíte zálohy do SVJ vy. Elektřinu a plyn standardně přepisujeme přímo na podnájemníky.
Jak funguje vyúčtování záloh za energie a služby?
Pokud se jedná o byt, který je součástí SVJ, tak vám jednou ročně přijde od SVJ vyúčtování. Toto vyúčtování jednoduše přepošlete nám a my jej rozúčtujeme. Eventuální nedoplatky uhradíme obratem. Pokud se jedná o celý bytový dům, tak se o celou správu vyúčtování staráme my.
Kontrolujete můj byt?
Prevence je pro nás prioritní. Víme, že pro některé majitele je kontrola bytu nepříjemnou záležitostí, a proto ji zajišťujeme my. Na kontroly bytů chodí naši technici po prvních třech měsících a poté každý rok, abychom měli jistotu, že je o vaši nemovitost stále dobře postaráno.